KUNDSERVICE OCH INFORMATION




november 29, 2018

Från och med den 1 december stänger vi vår telefonväxel. Om ni har frågor gällande er hyresavi eller om regler i våra fastigheter så är ni välkomna att höra av er till oss på , där vi till största möjliga mån svarar inom 24 timmar på arbetsdagar. Kommer er fråga på en helgdag besvaras ert e-post snarast på nästkommande vardag.

Felanmälan

Vill ni göra en felanmälan ska ni logga in på ”mina sidor” och lägga upp ert ärende. Felanmälan tas ej emot via e-post.

Akut felanmälan efter kontorstid görs till jouren. Kontaktinformation till jouren finner ni under områdets informationsbank > Felanmälan.

Exempel på en akut felanmälan: större vattenläcka, utelåsning, strömavbrott, inbrott eller brand.

Driftstopp eller problem med bredband anmäls direkt till leverantören.

 
// Defaults
Senaste /start/